Welkom - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Malawi Mission work team 2 - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Malawi Mission work team 2 - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Het Team

Blijf op de hoogte en volg Malawi Mission work

21 Juli 2014 | Nederland, Katwijk-Midden

Lieve vrienden/familie/belangstellende,

In dit dagboek kun je vanaf nu de reisverslagen, foto's en video's van Het Malawi Mission work team 2 (mmwt2) lezen en reacties plaatsen. Wil je op de hoogte blijven van alle avonturen van Mmwt2 schrijf je dan in voor de mailinglist van Mmwt2 en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Schrijf je in voor deze mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina!Zo weet je precies wanneer er weer iets nieuws in het dagboek van Mmwt2 staat.

Na een jaar van voorbereidingen, is het donderdag dan eindelijk zover. Op naar Nkhoma, Malawi. Na een jaar lang voorbereidingen hebben getroffen gaan we nu dan echt. Wij hebben vele acties gehouden om zoveel mogelijk geld op te halen voor de kansarme mensen in Malawi. Deze acties zijn jullie vast niet ontgaan. Wij hebben bijvoorbeeld Moederdag-taarten verkocht (mede mogelijk gemaakt door Banketbakkerij Krijn Verdoes en Bakkerij Haasnoot) en ook hebben wij de overheerlijke appeltaarten verkocht en niet te vergeten de Wijnavond en "Pimp je Pot-actie". En nog veel meer acties, met al deze acties hebben wij het mooie bedrag van EUR 43.000 mogen ophalen.

Naast de verschillende acties die we hebben ondernomen, zijn er ook bedrijven die ons hebben gesteund door middel van een financiële bijdrage of in de vorm van materialen. Zo hebben we bijvoorbeeld heel veel leuke dingen gekregen voor de kinderen in Nkhoma, Malawi. voorbeeld; mutjes, loombandjes, speelgoed, kleding.

Ons team bestaat uit:

Judith van der Plas
Dieuwertje van der Plas
Mart van der Zwan
Thirza van Rhijn

Ook zijn wij heel wat inentingen, Malaria-pillen rijker. Safety First!

Wij hopen zo vaak als mogelijk is, een verslag te posten. Zo kunnen wij al onze ervaringen en belevenissen met jullie delen.We willen iedereen alvast heel erg bedanken voor alle steun die we hebben gekregen en we hopen een hele fijne reis tegemoet te gaan.

• 21 Juli 2014 - 12:03

Annita Haasnoot:

Ik wens jullie een goede reis en behouden aankomst!

• 21 Juli 2014 - 12:42

Francine Van Rijn:

Ook jullie wensen we een goede reis en een mooie gezegende tijd!

• 21 Juli 2014 - 14:09

Johanna Van Der Meij:

Veel succes met de laatste voorbereidingen en donderdag ben ik er natuurlijk bij om jullie het beste te wensen en uit te zwaaien!

• 21 Juli 2014 - 19:57

Rianne:

Heel veel succes en ik hoop dat jullie mooi werk mogen verrichten! Goede reis!

• 22 Juli 2014 - 00:03

Trudy:

Gods zegen!

• 22 Juli 2014 - 00:13

Judith Heuvelman-van Der Meij:

ik wens jullie een goede reis en een hele goede tijd daar,ik hoop dat jullie daar mooi werk mogen en kunnen doen.Gods nabijheid,dat is het geen je nodig hebt,hier maar ook daar,ver van huis