Update 1 stop in Frankfurt - Reisverslag uit Frankfurt Main Flughafen, Duitsland van Malawi Mission work team 2 - WaarBenJij.nu Update 1 stop in Frankfurt - Reisverslag uit Frankfurt Main Flughafen, Duitsland van Malawi Mission work team 2 - WaarBenJij.nu

Update 1 stop in Frankfurt

Blijf op de hoogte en volg Malawi Mission work

24 Juli 2014 | Duitsland, Frankfurt Main Flughafen

Gutentag unseren liebe freunden aus Holland!

Es geht wirklich sehr gut mit uns, um 11:35 sind wir angekommen in Frankfurt!!!!

en nu even in normaal Nederlands;
vanmorgen vroeg zijn wij vertrokken met de auto naar Schiphol. Om 10:10 vlogen we de lucht in, de reis is tot nu toe uiterst goed verlopen. Waar we erg dankbaar voor zijn. Tijdens de eerste vlucht kregen we een bakje yoghurt met havermout en mochten, ja je hoort het goed, GRATIS drinken! Bij aankomst op het vliegveld van Frankfurt werden we met een bus van het vliegtuig naar de luchthaven gebracht. Op de luchthaven aangekomen hebben we eerst 100000000 rondjes gelopen en kwamen we erachter hoe groot het hier is. Na overleg is de groep gescheiden, paar eigenwijze kattukers (Niek, Marc, Mart en Dieuwertje) wilde namelijk persé de stad in. De overige vier personen (Judith, Thirza, Cees en Anna) zitten bij de MAC op de luchthaven heerlijk met de beentjes languit. Onder het genot van een drankje, wat je onbeperkt kan bijvullen, komen zij helemaal tot rust.

Onze volgende vlucht zal pas om 10 voor half 10 plaatsvinden. Nog even wachten dus!! Maar tot nu toe vermaken we ons prima. Voor het geval we geen contact meer met het thuisfront hebben; vanavond vliegen we naar Addis Ababa in Ethiopië deze vlucht duurt 8 uur. Daarna vliegen we naar Lilongwe, naar verwachting zullen we hier 2 uur in de middag aankomen.

Tschüss!!

Leuk!! Succes de verdere reis! Liefs

• 31 Juli 2014 - 20:54

Aj Kempeneers:

Dag allemaal.

Fijn om wat over jullie te lezen.wat een.indrukken!
    Wij wensen jullie een leuke en gezegende tijd en hopen
    elkaar weer in gezondheid te zien.

Hartelijke groet van ons allen.
    Fam Kempeneers

Tags: relaxx