Eindelijk - Reisverslag uit Nkhoma, Malawi van Malawi Mission work team 2 - WaarBenJij.nu Eindelijk - Reisverslag uit Nkhoma, Malawi van Malawi Mission work team 2 - WaarBenJij.nu

Eindelijk

Blijf op de hoogte en volg Malawi Mission work

31 Juli 2014 | Malawi, Nkhoma

Eindelijk interet, het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat.

We zijn nu al een week van huis weg, veel meegemaakt.
De koffer van Judith was bevoordeeld niet aangekomen, inmiddels is hij angekomen en opgehaald. ook zijn wij zondg naar de kerk geweest. Wat een geweldige dienst! Lieve mensen en een fantastische omgeving. Ook was er na de dienst een gospel festival en zijn Judith en Anna mutjes wezen uitdelen.

Het lijkt nu allemaal rozen kleur en manenschijn maar dat is het echt niet. Je ziet mensen die polio hebben en een vrouw met een vergroeide schildklier.( een soort van voetbal onder in je nek)
Ook hebben wij al paar dagen gewerkt, de mensen verdienen hier gemiddeld 300 kwacha op een dag ( 25 cent) en zijn liever lui dan moe. Hihi

De meiden gaan vanmiddag naar een weeskinderen project, spelen en armbandjes maken.

Willen jullie bidden voor de kansarme mensen hier?

Hartelijke groet!

• 31 Juli 2014 - 23:55

Anja Guijt:

Lieve allemaal.
    Wat mooi dat jullie dit doen.
    Dat is echt iets betekenen in Gods koninkrijk.
    Een hele fijne tien gezegende nog hoor.
    Liefs vd Guitjes. Xxxx

• 01 Augustus 2014 - 13:32

Annita Haasnoot:

Geweldig wat jullie doen!
    Ik ben blij dat jullie eindelijk eens internet hebben. Zó kunnen wij tenminste ook nog iets volgen van jullie reis. Fijn, dat jullie nog iets voor een ander willen betekenen. Dit gebeurd helaas té weinig op deze wereld.Heb de foto's ook vol bewondering bekeken! Ik kijk al weer uit naar jullie volgende verslag. Fijne dagen verder nog en probeer de mensen daar maar een beetje gelukkig te maken! Groetjes uit Katwijk.

• 01 Augustus 2014 - 15:37

Froukje Koemans:

Leuk om zo'n verslag te kunnen lezen! Ik zal voor zo bidden! Nog een fijne en goede tijd in malawi!