Lake Malawi - Reisverslag uit Nkhoma, Malawi van Malawi Mission work team 2 - WaarBenJij.nu Lake Malawi - Reisverslag uit Nkhoma, Malawi van Malawi Mission work team 2 - WaarBenJij.nu

Lake Malawi

Blijf op de hoogte en volg Malawi Mission work

02 Augustus 2014 | Malawi, Nkhoma

Trouwe volgers, hier een nieuwe update uit het prachtige dorpje Monkey Bay aan het Malawi Lake.

Deze week hebben wij vele indrukken opgedaan en hard gewerkt. Gelukkig is er nu tijd om even bij te komen en dit weekend te relaxen. Vandaag zijn we vroeg vertrokken vanuit Nkhoma, na 4u te hebben gereden zijn we om half negen aangekomen bij het meer. Vanmiddag hebben we een geweldige rondvaart om een eiland in het meer gedaan. We hebben een hoop visarenden gezien, wat zijn die groot zeg!!! Ook hebben we om het eiland gesnorkeld en allerlei mooie gekleurde vissen bewonderd. Daarnaast hebben we een optreden gekregen van kinderen die allerlei bekende liedjes speelde op zelfgemaakte instrumenten die bestonden uit afval. Echt heel knap!!! Natuurlijk moesten we betalen, het geld gingen deze kinderen gebruiken om naar een voetbaltoernooi te gaan.

Op dit moment zitten we met zijn allen te chille bij ons huisje met uitzicht op het meer. Alleen nu zien we niet zoveel want het is in Afrika om 6 uur al aardedonker.

Ik moet nu afronden want we gaan eten jammmmm

Alles gaat goed, don't worry

• 02 Augustus 2014 - 22:15

Kors Van Der Ent:

Ha Luitjes,
    Goed weer even een berichtje van jullie te horen. Van Piet en Estelle begrepen we dat ze erg tevreden zijn over de vorderingen in de bouw en dat ze erg blij zijn met jullie hulp. Rust lekker even uit aan het meer en geniet van de natuur. De tegenstellingen tussen de overweldigende natuur en de schrijnende armoede onder mensen is enorm. Fijn dat jullie ze een beker koud water mogen bieden daar. Hartelijke groet! Kors van der Ent

• 03 Augustus 2014 - 14:54

Cees En Jeanette:

Hallo allemaal,
    Wat mooi is het daar en wat een verschil tussen onze rijkdom en de arme bevolking. Een prachtige natuur ook dat grote meer geweldig. Werkse komende week, je kasten zullen vast prachtig worden.
    En ook het schilderwerk van Judith en de groep en alle andere dingen die jullie daar mogen doen.
    Hartelijke groeten van ons, Cees en Jeanette van Duijn van den Oever.

• 06 Augustus 2014 - 18:29

Kees En Johanna:

Hallo Kattekers,

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben! in samenwerking met de bevolking tijdens de bouw en schilder samenwerking,leuk dat jullie naar het Malawi Lake geweest zijn.En zoveel andere natuur als in Holland kunnen zien, wij wensen jullie nog een fijne tijd in Nkhoma en nog een fijne week vakantie.

Groetje Kees en Johanna Van Der Meij- De Jong